TelemarketingCentret øger din virksomheds resultat

telemarketingcentretLeder du efter et telemarktingbureau til at betjene dine kunder, udføre telemarktingkampagner, eller blot yde kompetent kundeservice, så kan TelemarketingCentret gøre den rette forskel for din arbejdsplads.

TelemarketingCentret hjælper til, at skabe succes gennem et tæt samarbejde med kunden, kundens telemarketingteam og kundens organisation. Det er netop dette tætte samarbejde, der driver TelemarketingCentrets vision om at skabe resultater for begge parter.

Gode kunderelationer er i dag et nøgleord for succes. Hos TelemarketingCentret bestræber man sig derfor på, at udøve den bedste kundepleje sideløbende med, at der skabes et til stadighed større resultat for dig.

Kompetencer på flere niveauer

TelemarketingCentret har flere kompetencer, hvor der tilbydes salgsmøder med potentiale til salg, indhentning af mailadresser med permission samt mødebooking. Der varetages endvidere opgaver som telefonpasning ved bl.a. sygdom, ferie eller underbemanding.

TelemarketingCentret tilpasser og skræddersyr de enkelte løsninger efter behov, og en fast projektleder tilknyttes de enkelte kunder således, at der altid er klare aftaler omkring målsætninger og økonomi.

Mødebooking kan hurtigt blive en omfattende og tidskrævende proces, og TelemarketingCentret kan med deres mange år i faget tilbyde den rette sparring til netop din arbejdsplads. Virksomheden garanterer dobbelt så mange bookede møder som sine kunder, og man vil derfor altid være sikret et godt resultat. Med dette for øje går TelemarketingCentret dog aldrig på kompromis med indholdet af kvaliteten i deres arbejde, og der bookes derfor kun møder, som kan føre til et potentielt salg.

For at opnå gode resultater hver gang benytter TelemarketingCentrets call center derfor kun erfarne, fastansatte og professionelle sælgere med erfaring i mødebooking. Man ved hos TelemarketingCentret, at mødebooking er mere end kvantitet, og i sidste end handler om at skabe lange vedvarende relationer og økonomisk vækst for sine kunder.

Erfaring og medarbejdere

Er man interesseret i kundeanalyse og markedsscreening er der også hjælp at hente. TelemarketingCentret hjælper årligt et større antal danske virksomheder og har flere års erfaring på dette område. Et kompetent hold af phonere udfører dybdegående kundeanalyser og screeninger af markedet. Disse kan give en indblik i, hvornår potentielle kunder søger en ny løsning eller leverandør, som dækkes af dine kompetencer.  Markedsscreeningerne sætter dig derfor foran konkurrenter når nye potentielle kunder skal foretage køb.

Igennem kurser og coaching tilbyder TelemarketingCentret endvidere en styrkelse af dine medarbejderes kompetencer. Det kan være et ønske om, at skabe inspiration til de rutinemæssige arbejdsgange eller oplæring af personale fra bunden. TelemarketingCentret er dygtige til at videreformidle og oplære andre virksomheder i, hvorledes man opnår den bedste succes med mødebooking og telemarketing.

Telemarketing som redskab

Et vigtigt formål med telemarketing er lead generering, som har afgørende betydning for en virksomheds vækst. Hos TelemarketingCentret ser man desværre ofte, at mange virksomheder mangler tid og overblik til at tilgodese området. Det er essentielt, at skabe nye kunderelationer løbende og Telemarketingcntret har derfor specialiseret sig i mødebooking, der styrker omsætningen for din virksomhed.

TelemarketingCentret giver herefter hjælp til professionel segmentering, datarens og datavalidering. Alt arbejde udføres som et tæt samarbejde mellem TelemarketingCentret og din virksomhed og indledningsvis opstilles mål og midler til generering af leads. Hermed skabes et bedre overblik over potentielle salgsmuligheder.

Bliv mere opmærksom på din markedssituation

Du vil som kunde hos TelemarketingCentret hurtigt opnå et indblik i potentielle kunders behov og være med til, at øge købsoplevelsen. En forøgelse af købsoplevelsen fører i sidste ende til gladere og mere loyale kunder.

TelemarketingCentrets fokus på at skabe de bedste resultater for sine kunder sikrer i dag vækst til et stort antal af danske virksomheder.

About the Author